Michal Minarovič v oblasti sales prošel přes Kentico, Phonexii až do Smartlooku, brněnské firmy, která provádí analýzu webů i aplikací. Michal si potrpí na to, aby jeho obchodníci perfektně zapadali do univerza Smartlooku. A evidentně mu to funguje – Smartlook nyní roste téměř o 100 % ročně. Jak takové lidi najít? I o tom jsme se s Michalem Minarovičem v dnešní epizodě SalesHead bavili.
Na co vše se dnes můžete těšit:
> Kdyby dnes Michal někam nastupoval jako nový Head of Sales, jaké jsou první aktivity, které je na takové pozici potřeba provést?
> Jaká jsou specifika zahraničních trhů dle zkušenosti Michala?
> Proč je důležité, aby firma, která chce expandovat do zahraničí, byla english-first hned od začátku?
> Proč se Smartlook rozhodl začít budovat sales týmy přímo v Americe?
> Jaký má Michal recept na uzavírání těch největších obchodů?
> Jaké parametry hledá u obchodníků do týmu?
Pořadem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.